Ahad, 20 Disember 2015


                                                                                                                     21 disember 2015


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

     Sebelum saya memulakan blogger yang pertama saya ini,saya akan memperkenalkan coretan hidup saya terlebih dahulu,Nama saya Nurul Fatehah binti Che Ngah yang berumur 19 tahun. sebermulanya hidup saya di atas bumi ciptaan Tuhan pada tanggal 1 march 1996, saya berasa amat bersyukur dengan nikmat kurniaan Allah s.w.t kerana telah memberi kesempurnaan kepada saya dan cukup sifat untuk saya mengharungi hidup di dunia yang sementara ini, Alhamdulillah.....

     Panggil saja saya dengan nama panggilan yang ringkas iaitu thah @ nama cantik lagi Fatehah @ nama yang lebih cute lagi Nurul Fatehah binti Che Ngah.Saya tinggal di Kelantan , nak tahu alamat tempat tinggal saya ke??? tak payah laa nanti ada yang masuk meminang pulak, tak ke kasian kat saya ni. Saya ni masih budak-budak lagi sebenarnya,saja taknak terima kenyataan yang saya dah nak masuk umur 20 tahun,tahun depan :-)  ;-)      

     Saya baru saja habis melanjutkan pelajaran STPM di tingkatan 6, dan sekarang sedang menunggu keputusan yang terakhir saya samaada menentukan di Universiti @ di Univerumah je . (-;
sampai disini sahaja dulu coretan permulaan blogger saya, dan saya harap semua pihak dapat menerima kedatangan saya di blogger ini :-)

  

assalamualaikum w.b.t
                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

           

2 ulasan: